Bonton (bonbon) za vsak dan

Bonton oziroma uglajeno obnašanje odraža našo osebno in poslovno odličnost. S poznavanjem in upoštevanjem tovrstnih pravil (so)ustvarjamo boljše možnosti za uspešno poslovno sodelovanje in življenje nasploh. Velikokrat se prav na podlagi obnašanja sogovornik odloči za sodelovanje z nami. Zato moramo pri vsakdanjem komuniciranju in mreženju odnosov upoštevati številna pravila. Pri komuniciranju s (potencialnimi) poslovnimi partnerji in med sodelavci na različnih ravneh je to izjemno pomembno.

Iz vsebine

  • Splošna pravila in priporočila
  • Prvi vtis
  • Osebna urejenost
  • Urejenost poslovnega prostora
  • Jezikovni bonton
  • Pozdravljanje, naslavljanje, nagovarjanje in rokovanje
  • Bonton telefonskega komuniciranja
  • Poslovne vizitke
  • Darila in poslovno obdarovanje (kaj, kdaj, kje, kako)
  • Vloga gosta in vloga gostitelja na družabnem poslovnem dogodku
  • Sprejem gostov, sodelujočih
  • Prednostno pravilo v poslovnem svetu
  • Točnost
  • Sedežni red
  • Najpogostejše zadrege in napake

Pošljite povpraševanje za izobraževalno druženje z naslovom Bonton (bonbon) za vsak dan.