So vam znane spodnje trditve in izjave?

  • Mladi so leni.
  • Šele prišel je, pa že komandira.
  • Nobenega spoštovanja nima do nas, starejših.
  • Kdo pa misli, da je, če je šef? Šele prišel je, jaz pa tu delam že 30 let.
  • Ves čas je na telefonu.
  • Joj, kako je oblečena! Kaj ne pozna spodobnosti?
  • Najprej je vprašal za plačo in število dni dopusta, ko je prišel na pogovor za službo.

Ja, to je nova generacija, ki že prihaja v podjetja. Svet se namreč spreminja. In mi z njim. V delovno okolje je tako že pogumno vstopila mlajša generacija, ki razmišlja in dela drugače kot starejša. A je uspešna, njeno delo pa učinkovito. Težave pogosto nastanejo predvsem v medsebojnem komuniciranju. Zato zgradimo tovrstni medgeneracijski most. Pametni vodje znajo izkoristiti prednosti vsake generacije in njihove pozitivne lastnosti vpeti v organizacijsko klimo in delo. To pa obeta uspeh in ne nazadnje prednost pred konkurenco, ki se tega ne zaveda ali pa si zatiska oči pred novodobnim načinom sodelovanja in komuniciranja.

Vsak človek skozi svoje filtre, svoja očala opazuje ter doživlja ljudi in okolico okoli sebe ter se na svojstven način tudi odziva. Zato je trening komunikacijskih veščin vseživljenjski proces, njegov cilj pa biti tovrstno boljši in boljši.
Ko se v istem delovnem okolju, v isti pisarni znajdeta sodelavca, ki pripadata različnima generacijama, je komunikacijskih izzivov za oba in za organizacijo, v kateri delata, še veliko več.
Vsaka generacija ima namreč svoje značilnosti; svoje prednosti in pomanjkljivosti. In šele ko jih poznamo ter v okolju zaznamo, se lahko nanje pripravimo in začnemo graditi medgeneracijski most.
Na trgu delovne sile trenutno prevladujejo zaposleni iz treh generacij: t. i. baby boom generacija, generacija X in generacija Y. Na vrata pa že trka generacija Z.
To zahteva od vodilnih nove strategije, tehnike komuniciranja, dela, nagrajevanja in nasploh sodelovanja na delovnem mestu.

Iz vsebine

  • Razlike med generacijami na delovnem mestu – stereotip ali resnica?
  • Značilnosti generacij baby boom, X, Y in Z
  • Vrednote, ki jih povezujejo
  • Vpliv osebnih vrednot in zavzetosti na komuniciranje
  • Besedno komuniciranje (jaz sporočila, moč besed, »sendvič vrnitveno sporočilo« …)
  • Nebesedno komuniciranje
  • Prepoznavanje in odpravljanje motenj v medgeneracijskem komuniciranju
  • Ustvarjanje pozitivne organizacijske klime
  • Moč in pomen osebne energije pri komuniciranju
  • Aktivno poslušanje
  • Asertivno komuniciranje v praksi
  • Usklajevanje zasebnega in poslovnega življenja
  • Kolo ravnovesja
  • Vaje

Na izobraževalnem druženju teoretična izhodišča in dognanja povezujemo s prakso. V vsebine vnašam primere iz različnih okolij, kjer sem delala vrsto let (vrtec, osnovna šola, srednja šola, višja in visoka šola, gospodarstvo). Zato je to izobraževanje tudi zelo izkustveno.
Če želite o ponudbi izvedeti več, pošljite povpraševanje na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.